Kad ir su kokiais iššūkiais susidurtumėte kaip tinklaraštininkas, atminkite, kad pokyčių ir augimo priėmimas yra kelionės dalis. Išlikdami ištikimi savo vizijai ir entuziastingai priimdami naujus iššūkius, galite toliau kurti sėkmingą karjerą darydami tai, kas jums patinka!

Jei rimtai ketinate savo tinklaraštį paversti verslu, tuomet turite pradėti galvoti apie būdus, kaip padidinti auditoriją. Priklausomai nuo jūsų nišos, galite padaryti daug dalykų, kad pasiektumėte daugiau žmonių ir sudomintumėte juos tuo, ką turite jiems pasakyti.

Apie juos

Tinklaraščiai atsirado apie 1994 metus, kada žmonės pradėjo dalintis savo asmeninio gyvenimo patirtimi ir pomėgiais. Dabar tinklaraščiai yra viena iš esminių turinio rinkodaros strategijų ir gana tą darantiems gana pelninga. Tai straipsnių, nuotraukų ir kito turinio kūrimas ir jų paskelbimas savo platformose. Tai neformali kalba, rami atmosfera, apžvalgos ir patarimai

Tinklaraščiai yra turinio rinkodaros priemonė . Ji apima plačias temas ir asmeninius apmąstymus, susijusius su įmonės niša – tai gali būti bet kas nuo maisto tinklaraščių iki kelionių , mados , grožio ir kt.

Tinklaraščių rašymas yra svetainės tipas, teikiantis tiesioginę, dažnai neoficialią informaciją apie dabartinius įvykius, asmenines nuomones ir naujienas. Tinklaraščius kuria žmonės, žinomi kaip tinklaraštininkai, kurie paprastai skelbia tinklaraščius su įdomiomis temomis ar net dienoraščio stiliaus teksto įrašais.

Vidutinis dienoraščio žodžių skaičius yra 1000–2500. Tačiau jis gali skirtis priklausomai nuo pramonės šakos, tinklaraščio formato, tipo ir kt.

Kas yra tinklaraštis?

Tinklaraštis arba blog’as yra internetinis žurnalas (gali būti ir www svetainė), kuriame siūlomas pastoviai atnaujinamas įvairus turinys. Tinklaraštininkai į savo valdomas blog’ų platformas turi galimybę integruoti įvairius papildinius – socialinę žiniasklaidą, kontaktų formas ir autorių profilius

Tinklaraščiai būna įvairiomis temomis – nuo maisto ir sporto iki rinkodaros ir pramonės. Jie sudaryti iš įrašų konkretesnėmis temomis, priklausančiomis tinklaraščio kompetencijos sričiai. Tinklaraštis beveik kaip laikraštis, kuriame pastoviai pridedama naujų straipsnių ir nuolat tvarkomas archyvas – atnaujinami seni straipsniai

Kaip pradėti – praktiški ir veiksmingi patarimai

1. Nustatykite pagrindinius tikslus.
2. Raskite tinkamą nišą.
3 .Padarykite savo turinį veiksmingą.
4. Sukurkite turinio strategiją.
5. Atlikite turinio rinkodaros analizę.
6. Pasirinkite patrauklų tinklaraščio pavadinimą
7. Pasirinkite unikalų dizainą
8. Reklamuokite tinklaraštį kitose platformose
9. Optimizuokite ir atnaujinkite turinį

Praleiskite laiko mokydamiesi apie skirtingus šios temos aspektus iš šios srities ekspertų. Pasinaudokite šiomis žiniomis, kad pareikštumėte savo nuomonę ir įsitikinimus tema, kurią aprašote savo tinklaraštyje. Tai leis jums kurti patrauklius tinklaraščio įrašus, kurie patiktų jūsų skaitytojams ir jūsų pačių pomėgiams.

Tinklaraščių svarba

Tinklaraščiai yra vienas populiariausių būdų perduoti idėjas ir dalytis turiniu. Kiekvienas gali kurti tinklaraštį, tačiau jis ypač populiarus tarp verslo savininkų. Dauguma tinklaraščių reguliariai atnaujinami nauju turiniu. Dėl to jie labai svarbūs ir lengvai skaitomi.

Profesionalūs tinklaraštininkai gali užsidirbti pinigų iš savo tinklaraščių, nekreipdami dėmesio į reklamą. Dauguma tinklaraštininkų uždirba pajamų imdami mokestį už prieigą prie savo tinklaraščių. Jie taip pat dažnai turi knygų klubus, kuriuose skaitytojai gali pasirinkti, kurias knygas jie norėtų įtraukti į savo tinklaraščius. Tai leidžia jiems sutelkti dėmesį į rašymą, o kiti žmonės reklamuoja ir parduoda savo turinį. Tai geras būdas suburti auditoriją prieš gaunant pajamų iš savo tinklaraščio. Tokiu būdu galite greitai uždirbti pinigų ir gauti pajamų negaišdami laiko kurdami skelbimus

Ar asmeninis, ar įmonės, tinklaraštis suteikia dideles galimybes padidinti svetainių srautą. Maža to, tinklaraščių populiarumas nesumažėjo, bet yra priešingai – turinio rinkodara dar kol kas yra svarbi

SEO

SEO (Search Engine Optimization) – skirta tam, kad pagerinti svetainių pozicijas paieškos sistemose. Kada paieškos sistemos kaip „Google“ mato, kad kažkurioje svetainėje apsilanko daugiau žmonių, tos svetainės turinys gali būti aktualesnis. Savo ruožtu paieškos sistemos gali padidinti tos svetainės parodymą, kad ji būtų arčiau rezultatų puslapio viršaus. Ir, žinoma, kuo arčiau svetainės rezultatų viršaus, tuo didesnė tikimybė, kad žmonės ją spustelės.

Be to, paieškos sistemos dažnai ieško naujo ir laiku pateikiamo turinio. Nors daugelyje svetainių yra gana statinis turinys, reguliariai atnaujinamas tinklaraštis yra puikus forumas turinio pokyčiams. Nors SEO gali jaustis šiek tiek bauginantis, šie tinklaraštininkams skirti SEO patarimai gali padėti palengvinti procesą.

Kiek laiko esate pasirengęs skirti savo tinklaraščiui?

Atsakymas į šį klausimą lemia, kaip dažnai naujinimai bus rodomi tinklaraštyje. Nuspręskite, kiek laiko per savaitę/dieną galite skirti medžiagai rašyti, ir įtraukite šį elementą į savo tvarkaraštį. Organizuokite visus su tinklaraščio rašymu susijusius procesus: sudarykite publikavimo planą, pagalvokite, ką reikia pasiruošti, kad būtų laikomasi šio plano (raskite papildomos informacijos / išrašykite citatas iš knygos / fotografuokite) užsirašykite visas reikalingas veiklas tinklaraščio reklamai