A8 yra prabangiųjų „Audi“ sedanų karalius, kuriame gausu technologijų, įskaitant ir autonominį vairavimą. Tai prabangus limuzinas tiems, kam reikia ypatingo komforto, neatkreipiant bereikalingo dėmesio su išskirtinesniu dizainu
2019 metų „Audi A8“
Jis madingas, stilingas ir pakankamai galingas, kad susuktų galvas. 2019 metų „Audi A8“ yra išvaizdi transporto priemonė su daugybe puikių komponentų po kapotu. Atminkite, kad tai prabangi transporto priemonė, todėl reikia nusiteikti sumokėti brangiai - kaina svyruoja nuo 92 000 €, priklausomai nuo pasirinktų variantų ir konfigūracijų. Nepriklausomai nuo to, ką pasirinksite, būsite tikras, kad gausite tai, už ką mokate, pirkdami iš tokio patikimo gamintojo - „Audi“
„Audi A8“ turi pakankamai galios su savo 3,0 litro TFSI V6 „quattro AWD“ varikliu, turinčio 335 AG, o tai yra viskas, ko jums reikia, kad daugumai kitų automobilių užmiestyje būtų gėda. Akivaizdu, kad jis neturės tiek galios, kaip, pavyzdžiui, „Corvette ZR1“, tačiau, nepaisant to, kad A8 neturi tiek galios, jis sukuria komfortą ir universalumą. Adaptyvioji oro pakaba, „Audi MMI navigation plus“ su virtualia kabina ir 48 V MHEV hibridine technologija. Taip pat jame yra „Bang & Olufsen 3D“ garso sistema
Jei bazinio modelio V6 varikliui jums nepakanka, galima įsigyti su jautresniu V8 varikliu, kuris šiek tiek kainą padidins. Norintiems dar daugiau visko išbandyti, galima žengti dar vieną žingsnį toliau ir įsigyti „Audi S8 Plus“ už tikrai nemažą pinigų sumą. Šis modelis vadinamas etaloniniu leidimu, kuriame yra viskas, ko reikia sklandžiam bei galingam važiavimui
Audi A8 spalvos
„2019 A8“ galima rasti ilgą metalo spalvų variantų sąrašą, į kurį įeina: „Florett Silver“, „Vezuvij“, „Monsoon“ arba „Terra Grey“, „Sevilla Red“, „Mythos Black“, „Moonlight“ arba „Navarra Blue“ ir „Savannah Beige“. Nei viena iš šių spalvų nėra aukščiausios kokybės pasirinkimas, todėl nepridės nė cento prie A8 kainos
Yra keli A8 konkurentai, nors tikrai negalima suklysti su bet kuria iš šių prabangių transporto priemonių - yra keletas pranašumų tarp „Lexus LS“ ar „BMW 7“ serijos. Pažvelgę į „Lexus LS“, rasite geresnių saugos ir patogumo funkcijų, taip pat ir degalų sutaupymo. Vis dėlto važiavimas su A8 yra malonesnis
Palyginimui su 7 serijos BMW - joje daugiausiai dėmesio skiriama technologijoms. Ši transporto priemonė pasižymi labai panašiomis eksploatacinėmis savybėmis, tačiau BMW tiesiog turi intuityvesnę informacijos ir pramogų sistemą, leidžiančią lengviau pasiekti „Audi“ lygį. Technologijos yra didžiulis veiksnys daugumai prabangių automobilių pirkėjų ir būtent tai suteikia 2019 m. BMW7 serijai nedidelį pranašumą prieš 2019 A8
Variklis
Naujasis bazinis variklis dabar yra 3,0 litrų V6 su turbokompresoriumi, kuris išvysto 335 arklio galias. 4,0 litrų V8 su turbokompresoriumi, kuris išvysto 453 arklio galias. Abu varikliai sujungti su 8 greičių automatine pavara ir aprūpinti „Audi“ visų varančiųjų ratų Quattro sistema. Varikliai taip pat suporuoti su „Audi“ 48 voltų mišriąja hibridine sistema, kuri skirta pagerinti degalų ekonomiją ir „Start-Stop“ sistemą
Audi išmintingąją A8 seriją papildė ekonomiškesniu baziniu varikliu, kad jisai geriau atitiktų konkurencinius pasiūlymus. Naujasis V6 suteikia daugiau nei pakankamai traukos, kad motyvuotų 4700 svarų sveriantį A8
Dėžė
8 greičių automatinė pavarų dėžė perjungia sklandžiai ir greitai reaguoja į rankinę įvestį. „Audi“ visų varančiųjų ratų sistema yra viena geriausių automobilių versle, greitai perduodanti galią ratams, kurių sukibimas ant slidžios dangos yra geriausias. Naujoji švelni hibridinė sistema veikia visiškai sklandžiai, suteikia papildomą impulsą važiuojant mažu greičiu, išlygina pavaras
Sauga
2019 metų A8 yra pilnai aprūpinta pagalbinėmis vairuotojo ir saugos funkcijomis, užtikrinančiomis, kad vairavimas būtų saugus kiekvieną kartą, kai leidžiatės į kelionę. Peržiūrėkite toliau pateiktas saugos funkcijas ir pagalbos vairuotojui parinktis:
2019 Audi A8 saugos funkcijos:
Audi pre sense® basic ir city
Tolimųjų šviesų asistentas
Parkavimo sistema su priekiniais ir galiniais akustiniais jutikliais
Sideguard® galvos užuolaidinės oro pagalvės
Galinio vaizdo kamera
Padangų slėgio stebėjimo sistema
Elektroninė stabilumo kontrolė su antrinio susidūrimo stabdžių pagalba ir traukos kontrole
Virtuali 360 laipsnių kamera
Dizainas
OLED apšvietimas
LED galiniai žibintai su posūkio signalais
HD Matrix LED priekiniai žibintai su dienos žibintais
Šildomi elektriniai reguliuojami veidrodėliai
Singleframe® grotelės
Galinės matricos LED skaitymo lemputės
Galinė atsipalaidavimo sėdynė
19 colių ir 15 stipinų ratai
Panoraminis stoglangis
4 zonų klimato kontrolė
Šildomos ir vėdinamos priekinės sėdynės
Priekinės sėdynės yra 18 krypčių, šildomos ir su atmintimi. Taip pat siūlomas Fine Nappa Leather paketas su durų porankiais ir centrinėmis konsolėmis
Garantija
2019 metų A8 buvo taikoma 4 metų arba 80467 kilometrų garantija. Taip pat buvo įtraukta ir 4 metų 24 valandų pagalba kelyje ir pirmoji techninė priežiūra
Informacijos ir pramogų technologijos
Įspūdinga keleivių erdvė yra A8 ženklas, o ilga ratų bazė užtikrina, kad gale sėdintys keleiviai sutilps. Interjeras pagamintas iš puikių medžiagų ir gali būti aprūpintas visomis prabangiomis funkcijomis, įskaitant priekines ir galines masažuojančias sėdynes, kojų šildytuvą gale sėdintiems keleiviams ir individualias pramogines planšetes gale. Kaip ir A8 išorėje, salono dizainas yra ne toks prabangus kaip S klasės Mercedes-Benz, tačiau jame gana aukštų technologijų
Pagalbos vairuotojui funkcijos čia taip pat vaidina didžiulį vaidmenį, o naujo lygio technologijos, tokios kaip naktinis matymas ir nuotolinio parkavimo režimas, yra kaip pasirenkami papildomi priedai. Vis dėlto, jei Jums patinka „A8“ išvaizda ir pobūdis, jinai tikrai bus verta savo kainos
Vairavimo sistema
„Audi“ visų ratų vairavimo sistema gali pasukti galinius ratus iki 5 laipsnių. Važiuojant greitkeliu, galiniai ratai sukasi kartu su priekiniais, padidindami stabilumą keičiant eismo juostas arba atliekant kitus sukimo manevrus. Ilgos ratų bazės A8 su D-AWS gali apsisukti vos per 11,8 metro ir tai yra šiek tiek mažesnis apsisukimo ratas negu A4. A8, manevruodamas mieste, jaučiasi kaip daug mažesnis automobilis
Geriausi fragmentai
A8 dėl pneumatinės pakabos ir mažo V6 dyzelinio variklio sukimo momento reikia visai nedaug pastangų, kad galima būtų padaryti tai ką norisi. Greitojo važiavimo metu jame tylu ir labai patogu. Interjeras yra viena iš priežasčių, kodėl daugelis renkasi A8, o ne konkurentus - dėl 2 didelių jutiklinių ekranų. Dviejų ekranų sąranka buvo naudojama ir Q8 bei A7 Sportbacke, tačiau tai nesumažina jų efekto A8
Išvada
Ketvirtosios kartos „Audi A8“ yra tikrai didelis šuolis už savo buvusius pirmtakus. Pažangios komforto ir saugos technologijos nustatė naujus prabangaus šio sedano kokybės, valdymo ir patogumo etalonus